juni 2010 - Bron: Ons Huis
De slaapkamer wordt steeds meer een volwaardige leefruimte in het huis. Althans, volgens Jessica Sterk van J&M Products. Waar de slaapkamerdeur vroeger dicht bleef en de ruimte puur bedoeld was om te slapen, daar wordt er tegenwoordig ook gewerkt, televisie gekeken en gelezen.
En dus besteedt men meer aandacht voor de aankleding ervan, ook van het bed; dat is immers het meest gezichtbepalende element van de ruimte. Hotels lopen wat dit betreft volgens Sterk voorop. Onder de merknaam Sterk levert Jessica Sterk artikelen die helpen het `hotelkamergevoel` te creëren. Sterk verkoopt geen hoeslakens of dekbedovertrekken, maar alleen de extra accessoires zoals sierkussens, bed-ends en bed-covers.
Volgens Sterk staat of valt de verkoop van accessoires met de presentatie ervan. Bedtextielaccessoires worden `erbij` verkocht. De showroom speelt dus een belangrijke rol. De accessoires zijn dan ook niet alleen geschikt voor de directe verkoop, Sterk richt zich ook op de verkoop aan partijen die showrooms hebben. Sierkussens, plaids en spreien zijn dan immers uitermate geschikt om bijvoorbeeld een beddenafdeling mee aan te kleden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten